czwartek, 14 maja 2015

What makes me happy?

6 komentarzy:
 
Hei! Czy Ty też masz czasem dołujące dni i czujesz się nikim? Tak ,ja też. Często słucham wtedy muzyki lub po prostu czytam książki. Ale czy to co nas dołuje to coś wielkiego? Pomyśl. Na świecie są tysiące osób które też mają ten zły dzień. Każdemu się zdarza! Ale czy warto tracić czas smucąc się? Wstań ,uśmiechnij się ,puść wesołą muzykę i zacznij tańczyć! To poprawi humor chyba każdemu. Jednak wszyscy mają swoje indywidualne rzeczy które sprawiają im przyjemność oraz czynią ich szczęśliwymi. Wszyscy! Dziś chciałabym podzielić się z Wami ,kilkoma moimi sposobami na szczęście.


kwiaty  ♥  tumblr  ♥  buty  ♥  znajomi  ♥  słodkie sms  ♥  siostrzeniec  ♥  h&m ♥
ćwiczenia ♥  mój brat  ♥  herbata  ♥  tiramisu  ♥  seriale  ♥  świeże powietrze ♥
weekendy  ♥  leżenie długo w łóżku  ♥  zwierzęta  ♥  sarkazm  ♥  ładne zdjęcia  ♥
góry  ♥  wyjazdy  ♥  dostawanie paczek  ♥  taniec  ♥  rysowanie  ♥  wygłupy  ♥ 
blog  ♥  kiedy ktoś otwiera mi drzwi  ♥  uśmiechy  ♥  dołeczki  ♥  wysocy chłopcy ♥
ładna bielizna  ♥  legginsy  ♥  vansy  ♥  angielski  ♥  lasy  ♥  muzyka  ♥  Evan Peters ♥
Wes Bentley  ♥  jeans high waist ♥

Napiszcie w komentarzach dwie rzeczy które Was uszczęśliwiają!

6 komentarzy:

  1. Mnie też cieszą te rzeczy :D

    Mam prośbę: mogłabyś poklikać w linki chociaż do kilku rzeczy z CHOIES w najnowszym poście?
    Napisz w komentarzu jeśli klikniesz, gdyż wylosuję kilka osób i podam linki do ich blogów w następnym poście. :)
    alexandrak-blog.blogspot.com



    OdpowiedzUsuń
  2. śliczny post :)
    moge prosić o klikanie w linki u mnie na blogu ? :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja jak jestem smutna to po prostu jestem i nie próbuje się rozweselać;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Post jest beznadziejny

    OdpowiedzUsuń